Tu dia laa...blog lia nie dah penuh dengan sarang & berabuk plak tu...eeeuuuww..kotornya...biasa laa orang tengah excited nak p UITM lagu nie laa... Lia berasa syukur sgt2 & Alhamdullilah,akhirnya lia berjaya juga menjejakan kaki ke menara gading...hehehe...laa nie lia tengah buat persiapan tok p sana laa...opppss lia lupa plak nak gtaw...lia dapat UITM kampus Tapah tapi lia kena daftar dekat UITM Seri Iskandar..lia dapat kos akaun...hahahaha..Diorang semua kata susah kos nie...hmmm cmne nie...tapi tak perw..lia kan minat akaun..pa salahnya try....nie kiranya panggilan UITM yang kedua lia dapat...dulu lia dapat dekat UITM Seri Iskandar kos sama jgak tapi lia tolak atas sebab2 yang tertentu....hehehehe...k laa t lia update ag pape psai UITM Tapah k...k.daaaaaaa....


UITM KAMPUS TAPAH


Leeya Aleeya Liana
0 ulasan:
Post a Comment
Nak Habaq Pa kat Cek..??
Mai sini tinggal Komen...
hehehehe...**Bajet Derw Yang Nak Bca..**